Lorenz Personal
Kommen Sie zu Lorenz, dem führenden regionalen Personaldienstleister im Office-Bereich in der Metropolregion. Festanstellung, innovative Projekte, echte Chancen für Ihre berufliche Entwicklung, eingebunden in renommierte Kundenunternehmen der Region. Für unseren Kunden, einen der weltweit größten Sportartikelhersteller mit Sitz in der Metropolregion suchen wir für das spannende und abwechslungsreiche Aufgabengebiet in einem sehr internationalen Umfeld Sie als

Specialist HR Services (m/f)


Aufgaben:
  • Perform general administration within the HR Services team for all defined processes , tools and programmes and processes on a European and partially on a European and global level
  • Be a contact person for the HR community and relevant stakeholders regarding the respective HR Services issues
  • Handle standard inquiries & support through ticket service or via phone (if required)
  • Support and administer the digitalisation within HR Services
  • Provide consistent information to employees on HR Services  topics according to the process and knowledge data base
  • Ensure correct execution of laws and regulations with regards to specific employee master data and organizational data according to defined procedures
  • Providing input for creation of user manuals and process mappings
  • Providing input for communication of standards, procedures and processes to employees, internal customers and Works Council
Requisite Education and Experience:
  • University degree or Commercial education
  • Very good command of English and German
  • Experience with Business computing solutions, ideally with SAP HR
  • Good knowledge of MS-Office applications


Arbeitsort:
Herzogenaurach

Wir freuen uns auf Sie!
Online Bewerben

Online Bewerben

Ihr(e) Ansprechpartner(in):
Frau Hilde Kunzelmann-Czichon

Telefon: 0911 214666 42
 
Top Job 2019 - Top Arbeitgeber